کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


 حتمالا تا به حال کلمه Google doodle را بسیار شنیده اید ، لوگوهای گوگل به مناسبت های مختلف . این رسمی است که گوگل پایه ریزی کرده ...


توسط glassy



  همزمان با عمومیت یافتن اینترنت، اغلب سازمانها و موسسات ضرورت توسعه شبکه اختصاصی خود را به درستی احساس کردند. در ابتدا شبکه های اینترا نت مطرح گردیدند. این نوع شبکه بصورت کاملاً اختصاصی بوده و کارمندان یک سازمان با استفاده از رمز عبور تعریف شده، قادر به ورود به شبکه و استفاده از منابع موجود می باشند. ولی اخیراً، موسسات و سازمانها با توجه به مطرح شدن خواسته های جدید (کارمندان از راه دور، ادارات از راه دور) اقدام به ایجاد شبکه های اختصاصی مجازی Virtual Private Network نموده اند. یک VPN ، شبکه ای اختصاصی بوده که از اینترنت برای ارتباط با سایت های از راه دور و ارتباط کاربران با یکدیگر استفاده می نماید. این نوع شبکه ها بجای استفاده از خطوط واقعی نظیر ...


توسط glassy



 ساخت پروفایل مختلف در یاهو مسنجر 
از منوی یاهو مسنجر گزینه login را زده و My profile را کلیک کنید. سپس گزینه Create/ Edit my profile را کلیک کنید. بعد روی گزینه Create new public profile کلیک کنید. سپس مشخصات خود را وارد کنید. 
۱) Name Your Profile: در اینجا شما باید نامی که دوست دارید بنویسید البت این دارای چندین شرایط میباشد. 
▪ باید یک کلمه باشد و بین آن هیچ فاصله ای نباشد. 
▪ باید ابتدا با حرف شروع شود. 
▪ حروف باید بصورت حروف کوچک (Lowercase - small letter) باشد. 
▪ از علائمی از قبیل ! @ # % ^ & * ( ) نباید استفاده شود. 
▪ استفاده از اسمهای زشت ، کریه و شهوت انگیز ممنوع میباشد. 


توسط glassy



 هر برنامه جدیدی که به بازار می‌آید، پیامدش کاربران بازیگوشی پیدا می‌شوند که ترفندها و حقه‌هایی هم برای کار کردن با آن و سرک کشیدن به گوشه‌های مخفی‌اش می‌یابند. بعضی‌ها این کار را یک سرگرمی می‌دانند و برخی همانند کرک کردن، یک تخصص که هر کسی از پسش برنمی‌آید. Seven ما هم نیامده ترفندهایی برایش رو شده که امتحان کردنش علاوه سرگرم‌کننده بودن، می‌تواند آموزنده هم باشد. تذکر: تعدادی از این ترفندها مر بوط به دستکاری رجیستری ویندوز می‌شوند. پس قبل از ایجاد هرگونه تغییر ابتدا یک پشتیبان از آن ایجاد کنید.

ادامه مطلب را مشاهده کنید...


توسط glassy



 

18 قابلیت جالب در ویندوز 7 !!!

18 قابلیت جالبی که ویندوز 7 دارد و دیگر ویندوز ها ندارند :

در اینجا به معرفی 18 قابلیت جالبی می پردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از آن‏ها خبری نیست. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود.

1- لرزاندن پنجره‏ها
2- لیست پرش
3- توسعه پیش نمایش پنجره‏ها

و...

 


توسط glassy



 فرض کنید در محیط ویندوز قصد دارید چند فایل یا چند فولدر را به طور همزمان انتخاب کنید. در این زمان ناچار خواهید بود با استفاده از ماوس، آیتم‏های مورد نظر را با ایجاد یک مستطیل نقطه‏چینی انتخاب کنید و یا به کمک کلیدهای Shift و Ctrl و ترکیب آنها را به حالت انتخاب دربیاورید. اما در ویندوز ویستا و 7 قابلیت جدیدی اضافه شده است که انتخاب همزمان چندین آیتم را بسیار ساده می‏کند. این امکان با اضافه شدن چک باکس در کنار هر فایل و فولدر مهیا شده است. با چک باکس‏ها (Check Box) یا جعبه‏های تیک‏دار پیش از این در فرم های انتخابی موجود در ویندوز و صفحات اینترنتی آشنایی داشتید. در این ترفند نحوه فعال سازی چک باکس‏ها جهت انتخاب آیتم‏های مختلف را در ویندوز ویستا و 7 برای شما بازگو می‏نماییم.

به ادامه مطلب بروید...


توسط glassy



 همان طور که می‏دانید یکی از اصلی‏ترین پروسه‏های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‏شود مدیریت فایل‏های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه باشید. در این زمان اکثر کاربران از محیط Task Manager برای بستن explorer.exe اقدام می‏کنند. اما در صورتی که از ویندوز ویستا و 7 استفاده میک‏نید بایستی بدانید راهی خیلی ساده از فشردن Ctrl+Alt+Delete و انتخاب explorer.exe از آن لیست بلند بالا وجود دارد. هم اکنون به معرفی این راه مخفی خواهیم پرداخت.

به ادامه مطلب بروید...


توسط glassy



 در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.


توسط glassy



یک کاربر اینترنت موفق شد رکورد طولانی ترین و فعال ترین آدرس ایمیل دنیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مهر، این کاربر که پیتر کریگ نام دارد آدرس ایمیلی را ساخته است که از...


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود